wtorek, 29 stycznia 2013

tadam - 2 tygodnie i kolejny wirus

Jakub boi się teraz Figi, stwierdził : "jak ona zabiła Filipowi jaszczurkę to mi też coś może zrobić, mamo weź ją z mojego łóżka... ".
Pytałam w sklepie zoologicznym- gekon to teraz kwestia 150-200 zł.
Na razie sobie odpuszczam.
Wredek zostaje sam- musi mu wystarczyć nasze towarzystwo ;)

Wczoraj przyjechała do mnie kuzynka z synem.... Nagadałyśmy się, wypuściłyśmy się na zakupy :) Trafiłyśmy na wyprzedaż w ciuszkolandzie i kupiłam Filipowi za 2 zł fajną kurtkę wiosenną dwustronną :) Potem towarzystwo wygoniłyśmy na śnieg :) Wróciliśmy padnięci- o 20 po kolacji pojechali. B zasnął w busie :) Moja trójka wymęczona zasnęła o 21. CUD? E tam... zaczęło się płakanie, kaszlanie, pozatykany nos, stan podgorączkowy... Martyśka całą noc się budziła i mówiła, że ją boli... ta wredna wysypka. Rano zadzwoniłam do przychodni.
Pediatry nie ma, ale dobry inny lekarz w zastępstwie.
Myślałam, że będą tłumy chorych ludzi... a w przychodni tylko my.... Dopiero jak wychodziliśmy to zrobiła się kolejka...
Jakub wirus- dostał jakieś syropki, ma dużo pić i odpoczywać.....
Martysia ma powiększone migdałki, ale prawdopodobnie jest to związane z tą wysypką- maść robiona na zamówienie do odebrania jutro o zgrozo o 16ej! i zamiast clemastinu zyrtec. O dziwo wypisany na ryczałt. Ale też ma katar więc nie wiem co dalej.
Mnie boli głowa ale nie wiem czy coś mnie bierze czy to po prostu nieprzespana noc plus płacz z bezsilności...
3 zima która mnie totalnie rozwala choróbskami i innymi takimi.
P.s. Biegając wczoraj po sklepach zrobiło mi się dziwnie że jeszcze króluje zimowa kolekcja.
Myślałam, że już czymś wiosennym podbuduję swój humor... niestety- jedyne co wiosennego kupiłam to zestaw zielonych kubków do herbaty.

młotkiem rysowane- mama i Martysia :)


2 komentarze:

  1. U nas za to odwrotnie (odpukać),ale czekam na wiosnę jak na zbawienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też o dziwo mniej chorób...ale ciiii, bo zapeszę.
    i zdolne z Was dziewczyny :) śliczny rysunek!

    OdpowiedzUsuń