wtorek, 22 stycznia 2013

jak teściowa :(

Sobota rano- pełen luz. Oglądamy z L tv. Tvn style ... Robią pasztety. Ja lubię :) L narzeka że kiedyś dużo gotowałam takich inności i że mu tego brakuje...  No ale bez przesady, ostatnio robię ostre indyjskie potrawy, ostatnio też zrobiłam schab w mleku... zapiekankę z brokułami pod beszamelem z czosnkiem... Nosz kurcze... Co on by jeszcze chciał. Co tydzień ma po 2 blachy ciasta. Ostatnio zrobiłam pierwszy raz w życiu BROWNIE...
Mówię mu, że zrobię pasztet wieczorem... a nie masz tego a nie masz tamtego... od razu mnie gasi. Ale akurat mam wszystko- 1 kg wątróbki, żurawinę, żubrówkę... i cytrynę- wychodzę do kuchni spisać przepis a tam miksują to  z bazylią. Nosz kurcze- akurat bazylia mi się skończyła... Kupimy.
Pojechaliśmy na zakupy. Wieczorem pieczemy tę wątróbkę w żubrówce,  L jęczy że malakser stary i nie da rady fajnie tego utrzeć że on to puści przez maszynkę do mięsa... Ale mam blender. Bzium bzium... L uświadamia mnie że w przepisie jest bazylia świeża... W doniczce dopiero co mi wyszła... Ech... Daję suszoną plus natka pietruszki...
Lekko słodkawy smak. PYCHA :)
Akurat dla anemika ;) Za tydzień robię kolejną porcję :) tę zjadłam w 3 dni :)

Pojechaliśmy do mojej ciotki... na farbowanie włosów. Kupiłam jasny miedziany. Ostatnio miałam blond miedziany - śliczny ale brzydko się zmywał. Więc stwierdziłam, że ciut ciemniejszy będzie oki...
ZAŁAMKA.
Jaki to miedziany? Czerwono-fioletowy- żaden tam JASNY.
Boszzz... mam kolor włosów jak moja teściowa ;(
Czekam aż się trochę zmyje i nakładam coś innego.
Pierwszy raz zawiodłam się na tej farbie... 
Zamiast poprawić sobie humor to sobie popsułam- już lepsze były odrosty :(

2 komentarze:

  1. wow, 2 blachy ciasta! Gdybym ja tak mezowi dogadzala to chyba by mnie na rekach nosil ;)
    Ja juz sie wyleczylam z farbowania wlosow. Kazdy kolor nie jest taki jaki ja bym chciala miec, do tego paskudne odrosty. Do farbowania wroce jak zaczne siwiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja farbuję od ogólniaka i trudno przestać- zazwyczaj jestem zadowolona - ale chętnie bym wróciła do swojego kolorku :) p.s. u siebie już kilka siwych znalazłam

      Usuń