czwartek, 31 lipca 2014

remont

płytki już są i bardzo mi się podobają :)
Niestety na meble jeszcze muszę poczekać 2 tygodnie.
Nie wiadomo czy jechać gdzieś czy siedzieć w domu i czekać na telefon od mebelków, bo pan pocieszył, że może ciut wcześniej uda mu się je zrobić.

Niestety nie obyło się bez komplikacji ;)
Płytkarz miał przyjść w czwartek a przyszedł w piątek, opóźnienie.
No i mąż mi zerwał podłogę w kuchni i pokoju. Tyle mu trułam że uległ.
Najgorsze że nie mam mebli w kuchni i co za tym idzie, nie mam ZLEWU.
To jest dopiero masakra :) :)
A jeść i gotować jakoś trzeba.

Niestety wielu rzeczy nie mogę odnaleźć, i nie wiem czy gdzieś sobie leżą czy przypadkiem się wyprowadziły...
No ale 4 dni 4 chłopa mi tu latało więc nie do ogarnięcia.

Żałuję tylko że nie kupiłam zmywarki.
Matka mi truła że to nie potrzebny bajer i żre prąd, a mąż wiadomo- przeciwny wszystkiemu bo po co wydawać pieniądze ( kiedyś baby myły gary w potoku a ja to cały czas wymyślam)

I mam problem z tym zlewem bo podoba mi się taki głęboki typu miska ok 51 cm średnicy, a wszyscy twierdzą że jak nie ma zmywarki to musi być dwukomorowy, a mi w tą szafkę to dwukomorowy to taki maleńki wejdzie...
No i w sobotę trzeba kupić ten zlew a ja nie wiem
MALUTKI DWUKOMOROWY, CZY DUŻA MISKA?
podpowiedzcie Babeczki :)
Bo matka i mąż znowu na mnie najeżdżają że WYMYŚLAM.

8 komentarzy:

  1. Zmywarka. martynia

    OdpowiedzUsuń
  2. no teraz już nie mam gdzie zmywarki wsadzić w tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są takie nablatowe. martynia

    OdpowiedzUsuń
  4. Atuty małej zmywarki

    Zmywarki nablatowe są niewielkie i jak nazwa wskazuje stawia się je na blacie. Wszystko zależy od wielkości kuchni jaką dysponujemy. Zajmują cenną przestrzeń, ale są użyteczne i świetnie spełniają swoją rolę. Jeżeli zaś nie mamy dość miejsca na blacie zawsze możemy postawić ją na ziemi lub na innym urządzeniu – np. na lodówce. Ich zaletą są obicia przystosowane do tego by nie rysować powierzchni mebli. Ważna jest również redukcja drgań – często wiąże się to z dłuższym czasem pracy zmywarki. Dzięki takim rozwiązaniom możemy być pewni, że blat będzie zachowany w idealnym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odwiedziny i gratulacje, brak zmywarki boli
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj współczuję, bo w rozrachunku zmywarka wcale nie wychodzi drożej. My używamy po większym obiedzie itp, mamy niewielką, ale serio się przydaje. Mąż może jakby trochę sam mył, to zmieniłby zdanie. ;) Zlew mam dwukomorowy, bo w jednej komorze składam brudne naczynia, a w drugiej myję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też polecam zmywarkę. Ja właśnie planuję kuchnię i mimo że nie mam dzieci, to zmywarka tam będzie. I będzie zlew. Jednokomorowy :)

    OdpowiedzUsuń