piątek, 10 sierpnia 2012

muffiny na coca-coli

Często gotuję różne fajne rzeczy ale zazwyczaj brak mi czasu żeby pstryknąć i opisać... ale "ku pamięci" wstawię tu rewelacyjne muffinki- trochę po swojemu je zrobiłam ale przepis godny polecenia :)

Muffinki czekoladowe na coca-coli :)
dwie miski nam potrzebne- do jednej wrzucamy sypkie produkty, a do drugiej mokre
  • 1,5 szklanki mąki tortowej
  • 3/4 szklanki cukru pudru, może być kryształ ale wtedy wystarczy pół szklanki \
  • 1 łyżeczka sody i pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżka kakao
  • cukier waniliowy (niekoniecznie)
  • szczypta soli - około 1/4 łyżeczki
mokre
  • pół szklanki oleju
  • 1 jajko
  • 1 szklanka coca- coli
Mieszamy na szybko i wykładamy w papierowe papilotki :) Piekłam 20 minut w 170 stopniach z termoobiegiem.
Po ostudzeniu, rozpuściłam pół tabliczki mlecznej czekolady w łyżce mleka i łyżce masła. Ozdobiłam kakaowymi drażami i tutaj akurat miałam trochę masy cukrowej :) Muffinki są bardzo delikatne, wilgotne, na prawdę fajne :)

3 komentarze:

  1. Ja na razie odpuściłam gotowanie, chyba za bardzo mnie męczy to chorowanie od ponad miesiąca. Ale zjadłabym coś tak dobrego :) zwłaszcza tę sałatkę, ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Umieram z głodu, a u Ciebie tyle pysznego jedzenia! Uch!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak jest gorąco to mnie nikt do kuchni nie zaciągnie- gotuje bo muszę ale jak się tylko ochłodzi to mam tyle pomysłów, szkoda że jeść nie zawsze ma kto ;)

    OdpowiedzUsuń