czwartek, 4 września 2014

trochę narzekam

Boziu! Jaka ja jestem niewyspana!
Wczoraj wyszłam na chwilę do księgarni po okładkę na Elementarz i w tym czasie Filip włączył Martynie bajkę i zanim wróciłam... Mała już spała :(
Była 16ta, od 17:30 próbowałam ją obudzić, ale co ją obudziłam to za chwilę znów spała i tak do 19ej.
Potem była zdziwiona czemu już NOCKA IDZIE...
Zasnęła około 1ej w nocy.
Bajki bym jej włączyła, ale skończyła nam się umowa a ja nie mogę podpisać kolejnej bo nie mam dochodów.
Przeprosiłam więc dvd  i czekam aż L znajdzie czas żeby zdobyć nowy dekoder.

Muszę wstawać codzienie o 6:30.
Filip ma gimnazjum na drugim końcu miasta.
Babcia mimo że mi obiecywała pomoc przy zaprowadzaniu Jakuba na rano do szkoły, stwierdziła, że ona teraz będzie pomagać mojej kuzynce.
Tadam.
Mieszkamy przez ścianę i jak mi odmówiła pomocy to byłam w mega szoku.
Tym bardziej, że pomoc była obopólna.
Z każdą błahostką  babcia przychodziła do mnie. Lekarz, doładowanie komórki, cmentarz, święta, teraz jej L grzyby zbierał bo jak jej na targowisku  za łubiankę podgrzybków zawołali 25 zł to mało co zawału nie dostała bo za tyle to by miała 2,5 kg "opatki" ze Stokrotki....., teraz L miał jej pokój malować , skrzynki z ziemią po lecie prosiła żeby z 3 piętra do piwnicy poznosić itp.
Nieraz krwi mi napsuła, np podpisując umowę na jakąś nową telefonię- potem ja musiałam się natrudzić, żeby to odkręcić.
Wiele, wiele razy dzwoniłam, załatwiałam, biegałam w jej imieniu.
A ona i tak rano idzie do Biedronki i mija szkołę Jakuba.
Nie rozumiem tego.
........ ale podejrzewam o co chodzi.  :(

A teraz muszę Martynę budzić, a wiadomo jest nie przyzwyczajona. Płacze, nie chce się ubierać i DUPA! Tak jak dzisiaj , zasnęła o 1ej, zaczęłam ją budzić o 7ej, ale nieprzytomna, musiałam zadzwonić po mamę :(

Ale udowodnię babci że sobie dam radę.

3 komentarze:

  1. Takie pytanie z dwóch notek niżej. Co to jest energetyk? martynia

    OdpowiedzUsuń
  2. napój energetyczny typu TIGER, RED BULL, BLACK, itp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę. Oczywiście, że dasz :)

    OdpowiedzUsuń