piątek, 18 marca 2016

przede mną urzadzanie kiszki :(

W końcu jakiś luźniejszy dzień.
Martyśka zapisana do przedszkola :) :) :)
Jest tylko 11 miejsc, więc na w razie czego zapisałam ją też do szkolnej zerówki.
Dla mnie szkoła byłaby wygodniejsza, bo obawiam się jak ten leniuszek rano wstanie i w brzydką pogodę przejdzie znaczną odległość. Szkoła znacznie bliżej.
Po cichu mam nadzieję, że jeśli dostanie się do przedszkola to bardzo jej się spodoba i będę mieć do 15ej labę a ona świetną zabawę.
23 marca wyniki.


L popędza mnie z pokojem Martyny.
Ale nie jest łatwo urządzić pokój 1.9 x 3,3 m.
Opcje są dwie
1. łóżko piętrowe na szafie z baldachimem, schodki z szufladami, narożne biurko
2. łóżko na wymiar pod okno, biurko z nadstawką i szafa w zabudowie pod sufit
Na szczęście decyzja podjęta co do kolorów- będzie z miętą ( już kupiłam piękną miętowa tkaninę na zasłony
L chce żebym to ogarnęła w kwietniu... Przeraża mnie to... bo żeby to zacząć muszę się pozbyć łóżka i mebli...



8 komentarzy:

  1. Ja bym robiła to łóżko na szafie 😊 jak ja bym chciała móc urządzić sobie coś w domu. Na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też tak myślę że to najfajniejszy pomysł... niech tylko pan Darek dostosuje się do mojej wizji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie lubię piętrowych łóżek ani na wysokości. Po pierwsze kojarzy mi się to z pociągiem i jakoś nie czuje klimatu miłego mieszkanka a po drugie mam lęk wysokości i to chyba nie pozwala mi się czuć komfortowo w pomieszczeniach z takimi łóżkami. Ale to Ty decydujesz;) martynia

    OdpowiedzUsuń
  4. też jak martynia nie lubię łóżek na wysokości ani piętrowych, nie wiem jak Twoja Pociecha, ale ja mam doświadczenia z Moją, że zasypia w różnych miejscach i nikt jej na wysokość już nie wniesie :( łóżko może być rozkładane to i przyjemniej będzie w dzień w tym pokoiku...
    kolor włosów extra

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety jak wstawię łóżko to będę miała metr na biurko i metr na szafę, i 1m x 2 metry na zabawki i zabawę- na 6 m2 po prostu nie poszaleję :( Też obawiam się że na początku będzie kiepsko ze spaniem na piętrze, ale w razie czego będę mogła wydelegować Filipa lub Jakuba ... już od roku oddalam ten remont z tego względu. Ech... Jakby dało się chociaż o pół metra rozciągnąć ten pokój

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie chyba nie doczytaly wymiarów pokoju :)
    Ja akurat mam pokój ciut większy, ale dla dwóch takich.
    I to jest dopiero łamigłówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczułam się komfortowo z 9 mkw Daniela :> W tej opcji też jestem za piętrowym łóżkiem. Zwłaszcza, że jako dziewczynka nie wyrośnie tak bardzo jak chłopcy i pod tym łóżkiem można zrobić fajny kącik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje mieszkanie też się składa z takich kiszek, więc znam ból urządzania.

    OdpowiedzUsuń