poniedziałek, 23 września 2013

słodko-gorzko

Jesteśmy po choróbskach... ja jakoś się nie zaraziłam- toż to cud normalnie.
Weekend minął nam na smażeniu śliwkowych powideł, marynowaniu grzybków, pieczeniu kolejnego bochenka chleba... więc w domu cudownie pachnie... mam nadzieję, że moje dzieciaki kiedyś będą wspominać te zapachy... oczywiście pachniał też placek ze śliwkami, a osłodziło totalnie życie ciasto z bitą śmietaną i dżemem truskawkowym :)
Na chwileczkę wyskoczyliśmy na zakupy... Kupiłam sobie fajne buty. Na wysokim obcasie :) i mam zamiar w nich ganiać... wczoraj poszłam w nich do Kościoła i nie oderwałam metki ;)

W między czasie cieszę się w końcu szczęściem mojej siostry... Tyle lat była sama a teraz po 4 miesiącach znajomości jej chłopak planuje oświadczyny :) Pierścionek kupiony, oprawa zaplanowana... Z przyszłym szwagrem knujemy niezły plan. Siostra się niby spodziewa , ale nie wszystkiego :P . No i boję się że mi się dostanie, ale po cichu mam nadzieję, że szczęście zaleje jej oczy i mi odpuści :)
Z drugiej strony moja bliska przyjaciółka poroniła dziecko... I aż serce mi pęka- musiała wybrać płeć, imię... musi iść do urzędu po te papierki.... To ją przerasta, przerasta to mnie...

a w międzyczasie zapierdzielam na moich pałeczkach ;) czary mary...








3 komentarze:

  1. 3 dzieci, maz tylko na weekendy, druty, pieczenie, gotowanie, do tego cale pranie, prasowanie, sprzatanie, lekcje do odrobienia z dziecmi- jestes dla mnie wzorem do nasladowania :)
    A jak napisalas o zapachu w domu to.... Tez mi sie marzy zeby dzieci mialy mile wspomnienia zwiazane z domem rodzinnym, zeby wlasnie np zapach ciasta ze sliwkami kojarzyl im sie z mama ktora je czesto robila i jak wszyscy je uwielbiali, zeby wspominaly swieta, w ktorych bylo czuc swieta- zeby byly bogatsze o te wspomnienia, ktorych ja nie mam. Bo moja mama nie ma drygu do takich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra to chyba dzieci miala? Czy mi się coś pomyliło? A ile taka czapeczka kosztuje? martynia

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra nie ma dzieci. Czapeczki od 15 zł- zależy od rozmiaru i fasonu :) w razie czego na priv wytłumaczę szczegółowo :)

    OdpowiedzUsuń